FANDOM

USS Voyager.jpg

USS Voyager.

USS Voyager (NCC-74656) este o navă spaţială din clasa Intrepid, şi este comandată de căpitanul Kathryn Janeway. Aparţine pe Flota Stelară a Federaţiei, care a fost trimisă la spaţiul pe an 2371.

Este o navă cu o masă de aproximativ 700000 de tone, şi are 15 anvelope şi un echipaj original de 141 de persoane. Este capabilă de dezvoltat o viteză de Warp 9,975. Are capacitatea de aterizat pe planete de clasă M.

Acest acelaşi an a fost trimisă la staţia spaţială Deep Space Nine cu misiunea de a captura nava de Maquis Val Jean în Badlands. Cu toate acestea, amândouă nave sunt deplasate, de o fiinţă cunoscută ca Gardianul, la 70000 ani lumină de la spaţiul Federaţiei, într-o regiune a galaxiei cunoscută ca cuadrantul Delta.

Delta Flyer Edit

Delta Flyer.jpg

Delta Flyer.

Delta Flyer a fost o navetă Flotei Stelară construită de către echipajul de pe USS Voyager în Cuadrantul Delta în 2375. Nava a fost proiectată să se ocupe de medii care ar fi prea periculos pentru o navetă standard si de a fi puţin mai mare decât naveta medie. Nava a fost un amestec de Flota Stelară şi tehnologia Borg, concepută în colaborare între B'Elanna Torres, Tom Paris, Tuvok, Harry Kim şi Seven of Nine.

Also on FANDOM

Random Wiki