FANDOM

Acestea sunt nave care au acelaşi nume ca USS Enterprise (NCC-1701).

USS Enterprise (NCC-1701-A) Edit

USS Enterprise (NCC-1701-A) (sau Enterprise-A pentru a nu fi confundată cu o altă navă omonimă) este o navă spaţială a Federației.

Când nava USS Enterprise (NCC-1701) originală a fostă distrusă, a fostă creată o replică navei şi s-a numită USS Enterprise (NCC-1701-A).

USS Enterprise (NCC-1701-B) Edit

USS Enterprise (NCC-1701-B) (sau Enterprise-B) este o navă stelară din clasa Excelsior, şi a fost a treia nava a Federaţiei care poarte numele de Enterprise.

În timpul primei călătorii sub comanda căpitanului Harriman, nava a primit un apel de primejdie de la două nave de transport El-Auriane prinse într-o panglică ciudat, de energie misterioasă. James T. Kirk, la bord ca un oaspete de onoare, ajută la operaţiunea de salvare în timp ce Enterprise-B, a fost prins în Nexus.

Kirk a fost parte integrantă în salvarea navei, ci ca Enterprise trage departe, panglica loveşte brusc nava, ruperea o tăietură mare prin corpul navei. În urma sa, a lăsat doar o mare gaura in peretele etanş în care căpitanul Kirk a fost odată.

USS Enterprise (NCC-1701-C) Edit

USS Enterprise (NCC-1701-C) (sau Enterprise-C) este o navă stelară din clasa Ambassador şi cea de-a patra navă stelară din flota Federaţiei care purta numele Enterprise. În 2344, Căpitanul Rachel Garrett a fost comandantul acestei nave. A fost distrusă în acelaşi an în bătălia Narendra III de romulanii.

USS Enterprise (NCC-1701-D) Edit

USS Enterprise (NCC-1701-D) (sau Enterprise-D) este o navă stelară din clasa Galaxy şi cea de-a cincea navă stelară din flota Federaţiei care purta numele Enterprise.

Nava este lansată în anul 2371 şi se prăbuşeşte pe planeta Veridian III în anul 2371.

USS Enterprise (NCC-1701-E) Edit

USS Enterprise (NCC-1701-E) sau Enterprise-E este o navă spaţială de dimensiuni mari, din clasa Sovereign.

USS Enterprise (NCC-1701-F) Edit

USS Enterprise (NCC-1701-E) sau Enterprise-F este o navă spaţială cu copia de Data care supravieţuieşte în Star Trek X: Nemesis (unde a fost transmisă memoria androidului original înainte de a fi distruse) ca căpitan.

USS Enterprise (NCC-1701-J) Edit

În episodul 18 de-al treilea sezon din Star Trek: Enterprise (Azati Prime), căpitanul Jonathan Archer este adus la viitor. Căpitanul navei nu a apărut. Se presupune că această navă aparţine secolului al XXVI-lea.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki