FANDOM

Star Trek XIII: Dincolo de infinit (din engleză Star Trek XIII: Beyond) este un film american ştiinţifico-fantastic din 2016 regizat de Justin Lin. Este al treisprezecelea film Star Trek, protagoniştii fiind personajele principale din Star Trek: Seria originală, însă cu actori din filmul Star Trek XI: Viitorul începe şi Star Trek XII: În întuneric. Premiera a avut loc la 7 iulie 2016 la Sydney; în Statele Unite ale Americii şi în România la 22 iulie 2016.

Povestea Edit

Evenimentele din acest film au loc la 3 ani de la începerea misiunii de cinci ani. Căpitanul James T. Kirk vizitează o planetă ca ambasador pentru a încheia un tratat de pace cu o civilizaţie inamică Federaţiei.

Echipajul navei spaţiale „USS Enterprise (NCC-1701)”, aflat sub comanda căpitanului James T. Kirk, a fost atacat de un val puternic şi periculos de extratereştri care sunt conduşi de Krall. Aceştia distrug nava lăsându-i fără nimic pe o planetă neexplorată unde vor intra în conflict cu un nou inamic şi mai nemilos. Vor primi ajutor însă de la un aliat neaşteptat.

Distribuţia Edit

Personaj Actor Specia Grad
James T. Kirk Chris Pine Uman Căpitan
Spock Zachary Quinto ½ Vulcanian
½ Uman
Comandor
Leonard McCoy Karl Urban Uman Locotenent comandor
Montgomery Scott Simon Pegg Uman Locotenent comandor
Nyota Uhura Zoe Saldana Umană Locotenent
Hikaru Sulu John Cho Uman Locotenent
Pavel Chekov Anton Yelchin Uman Sublocotenent
Krall (Balthazar Edison) Idris Elba Uman Căpitan, antagonist
Jaylah Sofia Boutella Necunoscută Nu are grad

Legături externe Edit

Filme Edit

Film anterior Film actual Film următor
Star Trek XII: În întuneric Star Trek XIII: Dincolo de infinit Star Trek XIV

Also on FANDOM

Random Wiki