FANDOM

Star Trek X: Nemesis (din engleză Star Trek X: Nemesis) este un film american ştiinţifico-fantastic din 1998 regizat de Stuart Baird, scenariul John Logan. Este al zecelea film artistic din seria de filme Star Trek.

Povestea Edit

După ce sunt îndreptaţi de către Federaţie către planeta Romulus, echipajul de pe USS Enterprise (NCC-1701-E) descoperă că de fapt romulanii nu vor să negocieze un tratat de pace, ci vor să atace Pământul.

În acest film facem cunoştinţă cu remanii, o castă nedorită din Imperiul Romulan, folosită ca sclavi în minele de dilitiu de pe planeta lor, Remus. Hotăraţi sa-şi recapete libertatea şi în acelaşi timp sa-şi satisfacă ambiţiile de cuceritori, remanii, conduşi de prætorul Shinzon, pun la cale distrugerea Imperiului Romulan şi a Federaţiei în acelaşi timp! După crearea unei arme biologice şi a unei nave cu potenţial ofensiv uriaş, remanii trec la punerea în aplicare a cumplitului lor plan!

Acest ultim film cu echipajul navei Enterprise ne va rezerva câteva surprize plăcute: vom face cunoştinţă cu fratele geamăn al lui Data, cu un nou inamic al Căpitanului Jean-Luc Picard şi… va avea loc o nuntă de mult aşteptată: Consilierul Deanna Troi cu Comandantul William T. Riker!

Filmul este situat în anul 2379.

Distribuţia Edit

Personaj Actor Specia Grad
Jean-Luc Picard Patrick Stewart Uman Căpitan
William T. Riker Jonathan Frakes Uman Comandor, mai târziu căpitan
Deanna Troi Marina Sirtis ½ Betazoidă
½ Umană
Comandor
Data Brent Spiner Android Locotenent comandor
Geordi La Forge Levar Burton Uman Locotenent comandor
Worf Michael Dorn Klingonian Locotenent comandor
Beverly Crusher Gates McFadden Umană Comandor, doctoriţă
Shinzon Tom Hardy Uman (clonă) Prætor
Kathryn Janeway Kate Mulgrew Umană Amiral

Legături externe Edit

Filme Edit

Film anterior Film actual Film următor
Star Trek IX: Rebeliune Star Trek X: Nemesis Star Trek XI: Viitorul începe

Also on FANDOM

Random Wiki