FANDOM

Star Trek III: În căutarea lui Spock (din engleză Star Trek III: The Search for Spock) este un film american ştiinţifico-fantastic din 1984 realizat de Paramount Pictures. Este al treilea film din seria de filme artistice Star Trek.

Povestea Edit

După aceea morţii lui Spock (Star Trek II: Furia lui Khan), Leonard McCoy începe să sufere tulburări psihice şi somnuri relaţionate cu el. Amiralul James T. Kirk, nu ascultând ordinea în care nicio navă se apropie la planeta Geneze, creat de explozia a dispozitivului Geneze şi acum calificat ca o „controversă intergalactică”, fură nava USS Enterprise după părăsirea funcţiei, datorită daunelor grave provocate de ultima sa bătălie. Însoţit de ofiţerii săi, se dirijează la planeta Geneze, unde, după o înfruntare cu klingonienii care lasă nava cu totul neutilizată şi în faţa morţii fiul lui Kirk, David Marcus, în mâinile klingonienilor, nu are al remediu care a distruge Enterprise într-o încercare disperată de a obţine un avantaj asupra adversarilor săi. După aceea de scăpată de nava sa condamnată, Kirk şi prietenii săi loiali merg la întâlnirea unui Spock tânăr dar fără memorie, şi planeta este acum instabilă, îmbătrânind la paşi uriaşi, fiind Spock cu acelaşi proces. După o bătălie între Kirk şi comandor Kruge unde Kirk este victorios, scapă de la planeta în distrugerea sa şi merg la Vulcan în nava klingoniană, ducând la Spock. Pe Vulcan, după aceea unei ceremonie foarte periculoase şi complexe (Fal Tor Pan), se înapoiază memoria la Spock, care a rămasă în mintea lui McCoy. Acum reuniţi, toţi ar rămâne pe Vulcan să se pregătească să răspundă pentru actele lor pe Pământ.

Filmul este situat în anul 2285.

Distribuţia Edit

Personaj Actor Specia Grad
James T. Kirk William Shatner Uman Amiral
Spock Leonard Nimoy ½ Vulcanian
½ Uman
În acest film nu are grad.
Dr. Leonard McCoy DeForest Kelley Uman Comandor
Montgomery Scott James Doohan Uman Comandor
Hikaru Sulu George Takei Uman Locotenent comandor
Nyota Uhura Nichelle Nichols Umană Locotenent
Pavel Chekov Walter Koenig Uman Locotenent
Saavik Kirstie Alley Vulcaniană Locotenent junior
Dr. David Marcus Merritt Butrick Uman Om de ştiinţă
Sarek Mark Lenard Vulcanian Ambasador

Legături externe Edit

Filme Edit

Film anterior Film actual Film următor
Star Trek II: Furia lui Khan Star Trek III: În căutarea lui Spock Star Trek IV: Călătoria acasă

Also on FANDOM

Random Wiki