FANDOM

Star Trek II: Furia lui Khan (din engleză Star Trek II: The Wrath of Khan) este un film american ştiinţifico-fantastic din 1982, regizat de Nicholas Meyer, scenariul Jack B. Sowards, produs şi realizat de Paramount Pictures. Filmul continuă povestea din cel de-al 22-lea episod din Star Trek: Seria originală, sezonul 1, Space Seed.

Povestea Edit

Filmul începe cu locotenentul vulcanian Saavik (Kirstie Alley) aflat la comanda navei stelare USS Enterprise. Nava este într-o misiune de salvare a echipajului unei nave avariate în Zona Neutră aflată de-a lungul frontierei cu imperiul klingonian, dar este atacată de un crucişător klingonian şi este la rândul ei avariată grav. „Atacul” este de fapt un exerciţiu de antrenament, cunoscut ca „Kobayashi Maru”; un scenariu fără-victorie conceput pentru a testa caracterul ofiţerilor Flotei Stelare. Amiralul James T. Kirk supraveghează sesiunea simulată a antrenamentului căpitanului Spock.

Khan Noonien Singh (Ricardo Montalban) împreună cu banda sa de oameni cu superputeri fură un dispozitiv secret numit Proiectul Genesis şi pregăteşte o capcană letală pentru vechiul său rival, Kirk.

Filmul este situat în anul 2285.

Distribuţia Edit

Personaj Actor Specia Grad
James T. Kirk William Shatner Uman Amiral
Spock Leonard Nimoy ½ Vulcanian
½ Uman
Căpitan
Dr. Leonard McCoy DeForest Kelley Uman Comandor
Montgomery Scott James Doohan Uman Comandor
Hikaru Sulu George Takei Uman Locotenent comandor
Nyota Uhura Nichelle Nichols Umană Locotenent
Pavel Chekov Walter Koenig Uman Locotenent
Saavik Kirstie Alley Vulcaniană Sublocotenent
Khan Noonien Singh Ricardo Montalbán Uman Antagonist

Legături externe Edit

Filme Edit

Film anterior Film actual Film următor
Star Trek I: Filmul Star Trek II: Furia lui Khan Star Trek III: În căutarea lui Spock

Also on FANDOM

Random Wiki