FANDOM

Quark este un ferengi şi proprietarul unui bar de pe Deep Space Nine.

Ca mai toţi membrii speciei sale (cu excepţia notabilă a fratelui său Rom), el este extrem de lacom şi dispus să facă orice pentru a obţine mai mult latiniu. Acest lucru îi creează aproape invariabil conflicte cu Odo. Quark manifestă, totuşi, un cod moral cu câteva ocazii în serial, alegând să salveze viaţa cuiva în loc să-şi urmărească interesele materiale. Benjamin Sisko îl consideră pe Quark un punct cheie al comunităţii negustorilor şi al amestecului social divers de pe staţie, luând în repetate rânduri măsuri pentru a-l menţine în funcţie.

Rom Edit

Rom este un ferengi şi fratele lui Quark. Fiul lui Keldar şi Ishka, Rom este fratele mai mic şi mereu a fost scund umbra fratele său Quark care l-a denigrat şi l-a tratat de stupid. Cu toate acestea, Rom a fost dotat de inteligenţă şi capacitate de conducere şi a fost un inginer strălucitor.

S-a căsătorit cu Prinadora, cu care a avut pe fiul său Nog, şi mai târziu s-a căsătorit cu o bajorană pe nume Leeta care a lucrat ca fată Dabo pe barul fratelui său Quark. Apoi este desemnat Marele Nagus (rege ferengilor) când tatăl său vitreg Zek (căsătorit cu Ishka) se retrage, şi Rom continuie o serie de reforme sociale în societatea ferengi iniţiate de Zek.

Nog Edit

Nog este primul ferengi care s-a înrolat în Flota Stelară. S-a născut în 2353 pe Ferenginar, şi este fiul lui Rom şi Prinadora. Şi a fost prietenul lui Jake Sisko. În 2375 avansează pe gradul de locotenent.

Informaţii de fond Edit

„Quark” este un personaj din serialul Star Trek: Deep Space Nine din franciza Star Trek, şi este interpretat de Armin Shimerman. „Rom” este interpretat de Max Grodénchik, şi Nog este interpretat de Avery Aron Eisenberg.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki