FANDOM

Odo.jpg

Odo, un reprezentant al acestei rase.

Polimorfii (în engleză Changelings) reprezintă o rasă extraterestră care are capacitatea de a-şi schimba forma. Odo, un ofiţier de pe staţia spaţială Deep Space Nine, la început a crezut de fost singurul membru Polimorfilor, care nu-şi cunoştea semenii.

Starea lor naturală este de protoplasmă lichidă. O femeie polimorfă i-a spus lui Odo că rasa lor a avut odată corpuri similare cu cele ale altor specii, dar au evoluat dincolo de aceste corpuri fizice. Polimorfii au capacitatea de a se uni împreună (într-un proces cunoscut sub numele de „legarea”) pentru a partaja informaţii şi emoţii într-un mod foarte intim.

FondatoriiEdit

Fondatorii (The Founders) sunt conducătorii Dominionului, consideraţi zei de către celelalte rase din imperiu, uneori acestea punând la îndoială existenţa lor.

Aproape o sută dintre polimorfii sunt Fondatorii, conducătorii Dominionului (Odo este unul din cei o sută, care au fost trimişi pentru a explora galaxia). Timp de mulţi ani, fondatorii au fost consideraţi ca fiind fiinţe mitologice de către multe rase din Dominion, deşi politica lor a fost pusă în aplicare de către Vorta şi Jem'Hadar. Nu se ştia mai nimic despre ei până în 2371, atunci când Odo a descoperit polimorfii pe o planetă din nebuloasa Omarion, iar adevăratul statut al Fondatorilor a fost dezvăluit. Ei caută puterea, deoarece au fost persecutaţi o dată de către o formă de viaţă non-transformatoare, pe care o numesc „solizii” sau „mono-forme”. După descoperirea găurii de vierme bajorane şi creşterea puterii Dominionului, forţe de securitate sub acoperire ale Federaţiei din organizaţia Section 31 au creat o boală virală care au oprit capacitatea polimorfilor de a-şi schimba forma şi a deteriorat corpurile lor înainte de uciderea lor. Aceasă boală au realizat-o infectându-l în secret pe Odo în timpul sezonului al patrulea. Acest lucru a fost mai târziu dezvăluit când Federaţia şi Dominionul au fost în stare de război. Deoarece Odo s-a legat cu un Fondator Femeie cu care el a fost de mai multe ori familiar, acest lucru a însemnat că întreaga Mare Legătură a fost infectată. Ofiţerul medical de pe Deep Space Nine, Julian Bashir a reuşit să găsească un leac pentru această boală, vindecându-l pe Odo. Odo însuşi a fost de acord să fie vindecat Fondator Femeie şi apoi Mare Legătură, în schimbul capitulării Dominionului şi a Fondatorului Femeie însuşi către Federaţiei. După ce Fondatorul Femeie a acceptat acest lucru, războiul s-a terminat, Odo a revenit pe planeta mamă a Fondatorilor pentru a-şi învăţa poporul despre fiinţele solide din perspectiva sa unică.

Specii din Calea Lactee
AndorieniBajoraniBetazoidiBorgiCardassieniDenobulaniDominionFerengiHirogeniKazonKlingonieniOcampaPolimorfiQRomulaniSulibaniTalaxianiTellariţiTrillUmani (Pământ)VulcanieniXindiMai multe specii…

Also on FANDOM

Random Wiki