FANDOM

Pavel Chekov

Pavel Chekov.

Pavel Andreievich Chekov (în limba rusă Павел Андреевич Чехов) a fost un bărbat uman rus şi ofiţer al Flotei Stelare în secolul al 23-lea.

Biografie Edit

Pavel Chekov s-a născut în 2245 în St. Petersburg, Rusia, a începută cariera sa ca Aspirant din nava USS Enterprise (NCC-1701) sub comanda căpitanului James T. Kirk. În această navă a ocupată postul de navigator, deşi adesea pregătirea sa îl permisese a ajuta (şi câteodată a substitui) Spock în sarcinile sale ştiinţifice.

După terminarea primei misiuni de 5 ani, Chekov a fost avansat la locotenent, şi în timpul incidentului cu V’ger (Star Trek I: Filmul) a revenit să facă parte al echipajului navei USS Enterprise ca şef de siguranţe.

Cariera sa cu toate acestea prompt i-a îndepărtat de la foştii săi colegi: în 2285 se a încorporat pe echipajul navei USS Reliant sub comanda căpitanului Terrell. În această navă stelară a avut postul de ofiţer ştiinţific, postul care a abandonat după distrugerea a navei de explorări la mâinile de Khan Noonien Singh (Star Trek II: Furia lui Khan). În următorii ani este din nou navigatorul la bordul USS Enterprise (NCC-1701-A).

Informaţii de fond Edit

Walter Koenig a interpretat rolul lui Chekov în Star Trek: Seria originală şi în primele şapte filme Star Trek; Anton Yelchin a interpretat acest rol în filmul din 2009 Star Trek XI: Viitorul începe.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki