FANDOM

Nyota Uhura.jpg

Uhura.

Nyota Upenda Uhura a fost o femeie umană şi ofiţer al Flotei Stelare în secolul al 23-lea.

Biografie Edit

Uhura s-a născut în 2239 în Statele Unite ale Africii. Numele ei în limba swahili înseamnă „libertate”. Uhura are calităţi oculte remarcând muchia şi muzica. Unul succesele ei este „Beyond Antares”.

A fost ofiţer de comunicaţii în nava USS Enterprise (NCC-1701) în timpul misiunii de 5 ani (Star Trek: Seria originală) şi chiar crizele de Geneze, când se a găsit în Academia a Flotei Stelare ca instructoară. A continuat cariera sa în departamentul de Comunicări a Flotei Stelare pe Pământul, participând (de formă voluntară) în salvarea a lui Spock (Star Trek III: În căutarea lui Spock), misiune pentru care a a fost judecată în faţa Consiliului Federal împreună cu Colegii săi. Mai târziu a reluat cariera ei la bordul navei USS Enterprise (NCC-1701-A), rămânând în serviciu până cam 2293, moment în care a revenit la anterioară sa sarcină de instructoară în Academia a Flotei Stelare. După incidentul de pe Praxis (care a dus mai târziu la alianţa între Imperiul Klingonian şi Federaţia Unită a Planetelor), a revenit la USS Enterprise pentru a participa, împreună cu foştii săi colegi, în Conferinţa Khitomer (Star Trek VI: Ţara nedescoperită).

În 2306 este căpităneasă a navei USS Gunterman.

Informaţii de fond Edit

Nyota Uhura, prima oară interpretată de Nichelle Nichols, este un personaj fictiv care apare în Star Trek: Seria originală, în Star Trek: Seria animată, în primele şase filme Star Trek şi în filmul din 2009 Star Trek XI: Viitorul începe. În filmul din 2009, tânăra Uhura este interpretată de actriţa Zoë Saldaña. Uhura este o parte importantă a echipajului din Star Trek: Seria originală şi unul dintre primele personaje de origine africană care au apărut într-un serial de televiziune american.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki