FANDOM

Leonard McCoy.jpg

Doctorul McCoy.

Doctor Leonard Horatio „Bones” McCoy a fost un bărbat uman şi ofiţer al Flotei Stelare în secolul al 23-lea şi al 24-lea. El a fost un chirurg desăvârşit, medic, psiholog, şi exobiologist, şi a fost, de asemenea, considerat un expert în psihologie spaţială. Ca director medical, el a servit la bordul navelor USS Enterprise (NCC-1701) şi USS Enterprise (NCC-1701-A) 27 de ani.

Biografie Edit

Medical navei USS Enterprise (NCC-1701) dinspre 2266, McCoy, poreclit „Bones” („oase”), este un doctor care se preocupă foarte serios prin sănătatea fizică şi psihică a echipajului său. Retras după aceea de misiunea mitică de cinci ani, a fost convocat iar în timpul incidentului cu V’ger (Star Trek I: Filmul) şi a rămas pe bord navei Enterprise în anii succesivi. Cu ocazia morţii lui Spock (Star Trek II: Furia lui Khan), McCoy a fost ales în calitate de depozitar al Katrei lui Spock până ceremonia „fal-tor-pan”, vechiul ritual vulcanian care revine să unească minte şi corp (Star Trek III: În căutarea lui Spock). În timpul negocierilor de pace cu Imperiul Klingonian, în 2293, McCoy a fost acuzat pe nedrept morţii a cancelarului Gorkon şi a fost închis împreună cu Kirk în planeta-temniţă Rura Penthe (Star Trek VI: Ţara nedescoperită). Acest fapt a permis că amândoi descopere conspiraţia pentru a pune capăt negocierile de pace şi au putută să o demaşte. După ce s-a retras din serviciul activ cu gradul de amiral, McCoy urmează în actualitatea responsabil cu inspecţia a echipamentului medical al Flotei Stelare.

Informaţii de fond Edit

Leonard McCoy a fost interpretat prima oară de actorul american DeForest Kelley în Star Trek: Seria originală. McCoy apare şi în seria Star Trek: Seria animată, în şapte filme de lung metraj Star Trek, în episodul pilot din Star Trek: Generaţia următoare şi în numeroase cărţi, benzi desenate şi video jocuri. Karl Urban a interpretat acest rol în filmul din 2009 Star Trek XI: Viitorul începe.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki