FANDOM

Kes

Kes.

Kes este o femeie Ocampa care se alătură echipajului navei USS Voyager (NCC-74656) în 2371 după ce aceasta este catapultată în cuadrantul Delta de către Îngrijitor.

Kes este partnera lui Neelix, care o salvase din mâinile Kazonilor după ce aceştia o capturaseră. Ea se ocupă de laboratorul hidroponic de la bordul navei şi este asistenta medicală a Doctorului. Kes posedă, de asemenea, puteri telekinetice speciale.

Ocampa Edit

Ocampa sunt o speciă extraterestră umanoidă în Cuadrantul Delta. Sunt descoperiţi din greşeală de echipajul navei USS Voyager (NCC-74656) când o formă de viaţă esporocistiană numită de această rasă „Gardianul” i-a duşi încolo într-o neprevăzută călătorie de 70000 de ani lumină de Pământ. Kes a fost o Ocampa care a servit într-o navă a Federaţiei pe nume USS Voyager, ca asistentă medicală a Doctorului, şi botanică într-o livadă.

Caracteristica lor mai interesantă este ciclul lor de viaţă: numai trăiesc 9 ani tereştri. Se comunică între ei prin telepatie şi există indicii care în trecut au avut abilităţi cognitive superioare. Rasa Ocampa sunt o societate subterană, au trăită sub suprafaţa a planetei în timpul 500 generaţii. Planeta a suferită o degenerare severă din cauza condiţiilor sale ambientale care au provocat o încălzire globală şi suprafaţa s-a convertită într-un mare deşert. Gardianul a construit un mare oraş subteran pentru supravieţuitorii Ocampa şi îi serveşte pe toate nevoile lor de bază.

Informaţii de fond Edit

„Kes” este un personaj din serialul Star Trek: Voyager din franciza Star Trek, şi este interpretată de Jennifer Lien. Ea părăseşte serialul în episodul „The Gift” şi revine pentru episodul „Fury”, după care pleacă definitiv.

Also on FANDOM

Random Wiki