FANDOM

Jadzia Dax

Jadzia Dax.

Ezri

Ezri Dax.

Dax este un simbiont Trill, care a avut în prezent nouă vieţi cunoscute în corpurile unor gazde cu o formă umanoidă.

Jadzia Dax Edit

Jadzia Dax este ofiţerul ştiinţific al staţiei Deep Space Nine şi aparţine speciei Trill.

Ea îşi împarte viaţa şi gândurile cu un simbiont extrem de longeviv numit Dax, care a avut deja şapte vieţi anterioare în corpul altor şapte gazde trill. Gazda anterioară, un ilustru diplomat al Federaţiei şi un mare iubitor de femei, Curzon Dax, a fost prietenul apropiat şi mentorul lui Benjamin Sisko.

Jadzia este ucisă de Gul Dukat posedat de un spirit Pah în 2374, dar simbiontul ei a fost salvat şi transferat la un alt Trill, o femeie pe nume Ezri Tigan, care a devenită Ezri Dax.

Ezri Dax Edit

Ezri Dax (numele ei original este Ezri Tigan) este o tânără Trill, ofiţer al Flotei Stelare şi noua gazdă a simbiontului Dax. Lipsită de pregătirea necesară acestei uniuni, ea este deseori frustrată de diverse aspecte ale relaţiei simbiotice şi de amintirile din cele opt vieţi pe care le-a moştenit. Ea se confruntă de asemenea cu amintirea iubirii pe care Jadzia Dax o simţea pentru Worf, dar şi cu propria atracţie faţă de dr. Julian Bashir.

Informaţii de fond Edit

„Jadzia Dax” este un personaj din serialul Star Trek: Deep Space Nine din franciza Star Trek, şi este interpretată de Terry Farrell. „Ezri Dax” este interpretată de Nicole de Boer. Personajul Ezri Dax a fost adăugat după brusca plecare a lui Terry Farrell care o interpreta pe Jadzia Dax. Personajul acesteia a murit, iar scenariştii au introdus-o pe Ezri.

Also on FANDOM

Random Wiki