FANDOM

Data

Data (2366).

Locotenent-comandorul Data este un android care are sentimente, şi este un ofiţer al Flotei Stelare. Are un frate geamăn android, Lore.

Proiectat si construit de doctorul Noonien Soong pe planeta Omicron Theta, Data serveşte ca ofiţer secund la bordul navelor spaţiale USS Enterprise (NCC-1701-D) şi USS Enterprise (NCC-1701-E). Creierul lui pozitronic îi permite capacitaţi impresionante de calcul. Data a întâmpinat dificultăţi în timpul primilor săi ani de viaţă în înţelegerea diferitelor aspecte ale comportamentului uman şi a fost în imposibilitatea de a simţi emoţii sau să înţeleagă anumite idiosincrazii umane, depunând mari eforturi pentru a deveni uman. În cele din urmă, acest obiectiv l-a făcut să-şi adăuge la reţeaua pozitronică un cip emoţional, creat tot de Noonien Soong.

Data a fost distrus în 2379, dar s-a conservat memoria sa în androidul B4, de asemenea creat de Noonien Soong.

Informaţii de fond Edit

Data este interpretat de actorul Brent Spiner. El apare în serialul de televiziune Star Trek: Generaţia următoare şi în filmele de lung metraj Star Trek VII: Generaţii, Star Trek VIII: Primul contact, Star Trek IX: Rebeliune şi Star Trek X: Nemesis.

Galerie Edit

Also on FANDOM

Random Wiki