FANDOM

Christine Chapel

Christine Chapel.

Christine Chapel a fost o femeie umană şi ofiţer al Flotei Stelare în secolul al 23-lea. Ea a fost o infirmieră care a lucrată în nava USS Enterprise (NCC-1701) sub comanda şefului medical Leonard McCoy.

Biografie Edit

Chapel intră în Enterprise ca infirmieră cu speranţa de găsit iubitul ei pierdut, doctorul Roger Korby. Chapel găseşte pe iubitul ei pe planeta Exo III, în 2266, dar descoperă că conştiinţa sa a fostă transferată la corpul unui android. Korby este distrus de un alt android pe această planetă.

Chapel admite să fie îndrăgostită de domnul Spock, scund influenţa Viruşilor Psi2000. La sfârşitul anului 2269, Chapel este avansată pe rangul de locotenent. La sfârşitul misiunii de cinci ani de explorări a navei Enterprise, a fost capabilă de completat gradul ei medical. Chapel a întors la Enterprise ca şef medical.

După întoarcerea de Dr. McCoy în incidentul V’Ger, a explicat pe Kirk care ar avea nevoie de o infirmieră. Chapel a realizat explorări medicale în sonda cu Ilia, şi a împrumutată asistenţă pentru a face că sonda reamintească antica viaţă Iliei. În 2285, Chapel a reuşit rangul de comandant. În 2286, a servit în Comandoul Flotei, unde a coordonată activităţile de ajutor, în timp ce Pământul a suferit un grav atac printr-o sondă spaţială.

Informaţii de fond Edit

Christine Chapel este un personaj fictiv din seria originală Star Trek şi în câteva filme bazate pe această serie. Rolul său a fost interpretat de Majel Barrett.

Personajul a fost scris special pentru Barrett de către Gene Roddenberry pe baza unui personaj anterior, Numărul Unu, care a fost scris tot pentru ea, dar proiectul a fost abandonat. Christine Chapel a debutat în primul sezon în episodul The Time Naked. Ea a apărut periodic la scurt timp după aceea, odată cu episodul „What Are Little Girls Made Of?”.

Also on FANDOM

Random Wiki